نی‌نی‌پی

معرفی شرکت

تیم نی نی پی با هدف فروش آنلاین و توسعه بازار تخصصی محصولات و خدمات مرتبط با مادر و کودک و به منظور ارتقا سطح دانش و مهارت مادران ایران زمین در ایفای نقش مادری از سال 1396 آغاز به کار کرده است.

نام شرکت

نی‌نی‌پی

تاریخ تاسیس

1396

مدیریت

محمد مهدی میرزایی

تعداد پرسنل

25 نفر

اهداف و مسیر نی‌نی‌پی

این مجموعه با بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان و خوش‌فکر به سرعت توانسته بازار خود را در جامعه هدف گسترش دهد و در برخی از محصولات تخصصی به بزرگ‌ترین فروشنده کشور از لحاظ حجم بازار تبدیل شده است. به‌علاوه تیم نی نی پی با جدیت پیگیر تولید محتوا و ایجاد بستری جذاب و دانش‌پایه در بخش حفظ سلامت جسمی و روانی مادر و کودک در بازه سنی تولد تا 4 سالگی هستند و در این خصوص گام‌های بلندی رو به جلو برداشته‌اند.

اهداف و مسیر نی‌نی‌پی

این مجموعه با بهره‌گیری از نیروی انسانی جوان و خوش‌فکر به سرعت توانسته بازار خود را در جامعه هدف گسترش دهد، حتی در برخی از محصولات تخصصی سهم عمده ای از بازار را به خود تخصیص داده.

به‌علاوه تیم تولید محتوای نی‌نی‌پی با هدف ایجاد بستری جذاب و علمی در بخش حفظ سلامت جسمی و روانی مادر و کودک در بازه سنی تولد تا 4 سالگی هستند و در این خصوص گام‌های بلندی رو به جلو برداشته‌اند

معرفی مدیریت

محمد مهدی میرزایی

مدیریت

سهم بازار
0 درصد
سهام رهام
0 %
فراوانی محصول
0 قلم
ارزش برند
0 میلیارد

تصاویر نی‌نی‌پی